חבילות פרחים

חבילות פרחים מהחקלאי
חדש בשושי ניתן להזמין פרחים מהחקלאי לצרכן  
חבילות  פרחים ישר מהמגדל להזמנות לאזור מודיעין והסביבה בלבד ,גודל התפרחת משתנה בהתאם לעונה 

מינימום להזמנה 85 ש"ח

נץ חלב דוביום נץ חלב דוביום
חבילת 10 נץ חלב דוביום  (ללא מים) משלוחים למודיעין בלבד!
50 ₪ ---------- קנה עכשיו
סטאר אורינטלי סטאר אורינטלי
סטאר אורינטלי 3 ענפים  משלוחים למודיעין והסביבה בלבד!
45 ₪ ---------- קנה עכשיו
 

אודות שושי רגעים של פרחים מהחקלאי לצרכן
שושי רגעים של פרחים אנו שמחים להציע את שירותינו למגוון רחב של לקוחות המבקשים לשלב את הטבע במלוא חיוניותו. בשושי רגעים של פרחים אנו מתמחים בגידול פרחי חורף, כלניות וטוליפים, וכן משווקים פרחים טריים המגיעים ישר מן המגדל. כדי להבטיח את השירות והפרחים ברמה הגבוהה והטרייה ביותר, חנותנו מצוידת ברכבים מקוררים המביאים את פרחים בתנאי הטמפרטורה והתאורה הנדרשים, הישר אלינו אל החממה ומשם הישר אליכם אל הוואזה :) אין אצלנו מקום לפשרות; פרחים איכותיים, חיוניים ועם ניחוחות משכרי חושים, הם כאלו שעברו כמה שפחות ידיים. כל הפרחים נקטפים באותו הבוקר ועושים את דרכם אליכם.

עובדים עם כל סוגי הלקוחות
החל מפרחים לבן או בת הזוג או להורים לרגל בואם של החגים, פרחים לעובדים, פרחים לכנסים, קישוטים לאולמות ועד להפקות פרטיות לאירועים קטנים. אנו שמחים להציע שירות משלוחי פרחים מהחלקאי לצרכן עבור כל לקוח ולקוחה החפצים הניחוחות הנפלאים שרק לטבע יש להציע.

איך הכל מתחיל?
לצד חנותנו הממוקמת בכפר רות העטוף בטבע כפרי נפלא, יושבות החממות של החנות. אנו מגדלים וקוטפים את הפרחים מדי בוקר ובוקר. פרחים אלו יחד עם הפרחים המגיעים הישר מן השדות החקלאיים הנוספים עמם אנו מצויים בקשר, עוברים ברכב מקורר אל אמבט מים קרים המשולב בחומרי עזר המסייעים לפרח לשמר את חיוניותו לאורך זמן.

הצוות המקצועי שלנו
אמון על שזירת הפרחים עוד הרבה לפני הפיכתם לזר נפלא, עם חיתוך המדייק לפי גבוהים ונמוכים. 
כל לקוח ולקוחה מקבלים פרחים מהחקלאי לצרכן שנקטפו זה עתה בבוקר, ונהנים משירות מקצועי, זמינות גבוהה ומשלוחים מהירים במיוחד.

שושי משלוחי פרחים ומתנות
מה תרצה לשלוח היום?

הצג הכל